Η ομάδα VAGIAS RACE TECH συμμετέχει στο πρωτάθλημα Dragster στην κατηγορία των μοτοσικλετών από το 1995. Έχει κατακτήσει 19!! πρωταθλήματα, είναι από τις πλέον οργανωμένες και γνωστές του χώρου, ακολουθεί όλο το Πρωτάθλημα με στόχο την κατάκτηση της πρώτης θέσης στις κατηγορίες που συμμετέχει. Ιδιοκτήτης της είναι ο κ. Αθανασίου Βάγιας ο οποίος διατηρεί συνεργείο επισκευής και βελτίωσης μοτοσικλετών στο Κιάτο Κορινθίας οδός Π. Τσαλδάρη 102

H πρώτη συμμετοχή σε επίσημο πρωταθληματικό αγώνα έγινε με μοτοσικλέτα μάρκας SUZUKI 750 cc με οδηγό τον ΛΑΜΠΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗ το 1995 κατά την διάρκεια του οποίου είχε τον πρώτο χρόνο 10,202 sec. Το 1995 τελείωσε με νικητή της κατηγορίας τον Λάμπρου.

Το 1996 στην ίδια κατηγορία, με την ίδια μοτοσικλέτα σπάει το ρεκόρ του χρόνου του με 10,087 sec. Και πρωταθλητής στην κατηγορία του.

Το 1997 γίνεται κατασκευή και 2ης μοτοσικλέτας SUZUKI GSXR 1100 cc για συμμετοχή και στην ανώτερη κατηγορία 5 , παράλληλα με την 3 . Τελειώνοντας το πρωτάθλημα ο Λάμπρου είναι πρωταθλητής στην κατηγ.3 και 4η θέση στην 5 κατ.

Το 1998 συμμετέχει ο Λάμπρου πάλι στην κατηγορία 3 όπου αναδεικνύεται πρωταθλητής , στην 5 κατηγορία κάνει ρεκόρ χρόνου στα 9,570 sec, - έρχεται στην 4η θέση - και εκείνη την χρονιά δοκιμάζουνε την μοτοσικλέτα GSXR 1100 στην κατηγορία 6 συμμετέχοντας 3 φορές .

To 1999 ο ΒΑΓΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ και οι συνεργάτες του συμφωνούν ότι έχουν πάρει τις απαντήσεις στα ερωτηματικά τους και καταλήγουν να παραμείνουν με την αρχική πολυπρωταθλήτρια SUZUKI GSXR 750 , όπου και τελειώνει η χρονιά με νίκη.

Το 2000 συμμετέχει στην κατηγορία 3 όπου και πάλι κατακτά την 1η θέση ο πολυνίκης πλέον Βασίλης Λάμπρου.

Το 2001 το πρωτάθλημα αναβαθμίζεται πρώτον με την συμμετοχή και των αυτοκινήτων στους αγώνες dragster, δεύτερον με τηλεοπτική κάλυψη και τρίτον καλύτερη διαφημιστική προώθηση των αγώνων με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των θεατών - κατά μεσο όρο 8.000 σε κάθε αγώνα. Αυτή την χρονιά η συμμετοχή είναι και πάλι στην κατηγορία 3 όπου κάνει Πανελλήνιο ρεκόρ κάτω από 10΄΄ και κατακτά το πρωτάθλημα .Με το τελείωμα της αγωνιστικής περιόδου η ομάδα αποφασίζει ότι είναι καιρός να αλλάξει μορφή αλλάζοντας εμφάνιση και κατηγορία.

Με οικονομικό πλαφόν για την σαιζόν 2002 τα 20.000, αγοράζεται καινούρια μοτοσυκλέτα μάρκας SUZUKI GSXR 1300 HAYABUSA, και μπαίνει αναγνωριστικά στην απαιτητική και δημοφιλή κατηγορία 5 ποσό πολύ μικρό για διάκριση στην κατηγορία. Παρόλα αυτά καταφέρνει να κατακτήσει την 2η θέση.

Το 2003 με οικονομικό πλαφόν πάλι 20.000 στην ΗAYABUSA γίνονται βελτιώσεις εκτεταμένες σε συνεργασία με μοτοσυκλετιστικούς βελτιωτικούς οίκους της Αμερικής και της Αγγλίας με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να μεταμορφωθεί σε καθαρόαιμή μοτοσικλέτα αγώνων dragster. Επίσης γίνεται συνεργασία με καινούργιο οδηγό, τον ταλαντούχο Χρήστο Αγαπίδη 21 ετών. Την σεζόν αυτή κάνει πανελλήνιο ρεκόρ 9,276 και κατά γενική ομολογία είναι η θεαματικότερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας και των αγώνων. Επίσης στο πρωτάθλημα 2003 συμμετείχε στις κατηγορίες μοτοσικλετών 4 και 5 με τους Δουδούμη Βασίλη που στέφθηκε πρωταθλητής κατηγορίας 4.

Το πρωτάθλημα 2004 ολοκληρώθηκε σε 5 αγώνες, έναν (1) στην νότια Ελλάδα (αεροδρόμιο Τρίπολης) και τέσσερις (4) στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών το παρακολούθησαν περίπου 25.000 θεατές (10.000 στον αγώνα της Τρίπολης και 15.000 στους 4 αγώνες των Σερρών) και καλύφθηκε τηλεοπτικά από την ΕΤ3. H ομάδα μας στο πρωτάθλημα του 2004 κατέκτησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα στην κατηγορία 5 με οδηγό τον Χρήστο Αγαπιδη ο οποίος κέρδισε τους 3 από τους 4 αγώνες που συμμετείχε και την 2η θέση στην κατηγορία 4 με οδηγό τον Αλέξανδρο Πούλο, ο οποίος έχασε το πρωτάθλημα λόγω της αλλαγής του τρόπου βαθμολόγησης από την ΕΛΠΑ. Κέρδισε όμως τις εντυπώσεις πρωταγωνιστώντας σε όλους τους αγώνες και γράφοντας τους καλύτερους χρόνους στην κατηγορία. Επίσης οι οδηγοί μας πέτυχαν την βελτίωση των πανελληνίων ρεκόρ και στις 2 κατηγορίες πού συμμετείχαν και συγκεκριμένα στην κατ. 5 με 8,760 δευτ. και στην κατ. 4 με 9,652 δευτ. το οποίο αποτελεί Πανευρωπαϊκό ρεκόρ στις νορμάλ μοτοσικλέτες.

 

 

 

Created by  panagos4     Managed by fx200